Social Icons

Δωρεάν μαθήματα από γκρανμέτρ!





Ερωτήσεις και Προτάσεις

            Πριν ξεκινήσουμε, επιτρέψτε μου να απαντήσω σε μια πολύ ΚΟΙΝΗ ερώτηση. Έπειτα από την ανακοίνωση για την κυκλοφορίας της νέας μου σειράς μαθημάτων, το ηλεκτρονικό κέντρο βοηθείας «βομβαρδίστηκε» από πολλές ερωτήσεις. Η πιο συνηθισμένη είναι η εξής:


            "Έχω ήδη την σειρά μαθημάτων «Τα μυστικά των γκρανμέτρ», μήπως τα νέα μαθήματα περιέχουν παρόμοια παραδείγματα (για τον υπολογισμό των βαριαντών);

Τα περισσότερα από τα προηγούμενα μαθήματα μου ήταν σχετικά με τη στρατηγική (κατανόηση, σχεδιασμός, βασικές αρχές, κλπ.). Ναι, έχω αναφερθεί στην τακτική, αλλά αυτό ήταν μια σύντομη περιγραφή.

Γι 'αυτό αποφάσισα να συμπληρώσω αυτό το κενό, και να αναπτύξω μια νέα σειρά μαθημάτων η οποία θα επικεντρώνεται στην τακτική και στον υπολογισμό των βαριαντών. Θα υπάρχει:

Ανάλυση αυτών των πτυχών του σκακιού με πολύ μεγαλύτερες λεπτομέρειες.
Θα μάθετε πολλές νέες τεχνικές.
Θα αποκτήσετε νέες ικανότητες που χρησιμοποιούν οι ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ παίχτες, αυτοί που ΄χουν κάποιον τίτλο στο σκάκι.

Και άλλα ...

Έτσι, αν έχετε μελετήσει ορισμένα από τα προηγούμενα μαθήματα μου ήδη, τότε αυτά τα νέα μαθήματα θα σας οδηγήσουν σε εντελώς ΝΕΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. Έχετε μια σταθερή και αρκετά βαθιά κατανόηση στο σκάκι ώστε να μπορείτε να μελετήσετε νέες και πιο εξελιγμένες τεχνικές.

Επιπλέον, δεν συνιστώ τη νέα σειρά μαθημάτων μου σε όσους δεν έχουν μελετήσει ήδη τα στρατηγικά μαθήματα ("τα μυστικά των γκρανμέτρ» ή «Η Ποζισιονέλ Κατανόηση των Γκρανμέτρ").

Το σκάκι είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής. Πρέπει να έχετε μια βαθιά κατανόηση των βασικών αρχών στο σκάκι ΠΡΙΝ προχωρήσετε στην εκμάθηση πιο προχωρημένων τεχνικών.

Δρατόμενος τις ευκαιρίας, θα ήθελα να τονίσω ότι αυτό είναι μια από τις μεγαλύτερες αυταπάτες των ανθρώπων - προπονητών που προτείνουν στους αρχάριους να επικεντρώνονται μόνο στα τακτικά παζλ. Είναι σαν να προσπαθούν να τους μάθουν τις λέξεις χωρίς να γνωρίζουν τα γράμματα.

--------------------------------------------------------

Από την άλλη μεριά ίσως είσαστε ενθουσιασμένος με την ιδέα της νέας σειράς μαθημάτων. Επιπλέον, κατά την διάρκεια των πρώτων ημερών κυκλοφορίας, θα υπάρχει μια ειδική τιμή για τους τακτικούς μαθητές μου. 

Μάλλον δεν θέλετε να τη χάσετε, ακόμα κι αν δεν έχετε μελετήσει τα προηγούμενα μαθήματα μου! Έχω σκεφτεί να σας προσφέρω μια λύση.

Αμέσως μόλις παρουσιάσω επίσημα τη νέα σειρά μαθημάτων μου, θα υπάρχει μια ειδική μειωμένη τιμή για κάποια παλαιότερα μαθήματα στρατηγικής (τα οποία προανέφερα). Έτσι θα πάρετε τα ΝΕΑ μαθήματα + μια σειρά μαθημάτων ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ, σε μια ειδική μειωμένη τιμή και για τα δύο.

Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα ευχαριστήσει τους πάντες.

-------------------------------------------------------------

Στο παρελθόν, συνήθιζα να δημοσιεύω τα αποτελέσματα των μαθητών μου. Για κάποιο λόγο σταμάτησα να το κάνω. Αυτό δεν έγινε διότι σταμάτησαν οι μαθητές μου να κάνουν επιτυχίες, αλλά το αντίθετο!

Απλά δεν θέλω να σας ενοχλώ συνέχεια με παρόμοιες ιστορίες. Όμως μάλλον έκανα λάθος. Μερικές φορές όλοι αντιμετωπίζουμε προβλήματα, και τα αποτελέσματά μας δεν είναι τόσο καλά όσο περιμέναμε. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι σημαντικό να μην χάσουμε τον ενθουσιασμό μας!

Είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζετε πως άλλοι άνθρωποι ξεπέρασαν τις ίδιες δυσκολίες. Αυτό σας επιβεβαιώνει ότι μπορείτε να κάνετε το ίδιο!

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Γεια σας κ. Σμίρνοβ. Ήθελα απλώς να σας πω, ότι έχω χρησιμοποιήσει "τα μυστικά των γρκανμέτρ" για μερικές εβδομάδες, και έχω εκπλαγεί.
Οι επιδόσεις μου έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ και μπορώ να κερδίζω αντιπάλους που δεν μπορούσα πιο πριν…

Άλεξ

= = = = = = = = = = = = =  = = = == = =

Γεια σας GM Igor Smirnov,

Το όνομά μου είναι Μάρκος, είμαι από τη Βραζιλία, είμαι μηχανικός και ερασιτέχνης σκακιστής.
Σας στέλνω αυτό το μήνυμα για να σας πω την γνώμη μου σχετικά με "Τα μυστικά των γκρανμέτρ".
Δεν έχω προλάβει να ολοκληρώσω όλα τα μαθήματα επειδή τα μελετώ πολύ αργά και επικεντρώνομαι στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Κέρδισα περίπου 400 μονάδες αξιολόγησης στο διαδίκτυο Blitz (γρήγορο σκάκι) και 73 μονάδες (ELO FIDE) κατακτώντας την πρώτη θέση στο Classic Chess Tournament (9 γύρους).
Σχεδόν τελειώνω τις ασκήσεις στην τακτική και πιστεύω ότι οι ικανότητές μου βελτιώνονται σημαντικά!

Σας ευχαριστώ πολύ!
Μάρκος

= = = = = = = = = = = = =  = = = == = =

Μπορείτε να επισκεφθείτε το σκακιστικό μπλογκ του κ. Ί. Σμίρνοβ, το οποίο περιέχει πολλά δωρεάν μαθήματα σκακιού, πατώντας εδώ.

Για να το ολοκληρώσουμε αυτή την ανάρτηση έχω μια εργασία για εσάς από το πρόσφατο πρωτάθλημα των ΗΠΑ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: