Social Icons

Θρίαμβος της Najdorf!!!


Σας παρουσιάζω την τηλεφωνική συνομιλία που είχα πριν λίγο με τον σύμμαχο, τον λέω έτσι επειδή και αυτός παίζει την βαριάντα Najdorf, Boris Gelfand. Μια αποκλειστική συνομιλία που θα βρείτε μόνο εδώ και πουθενά αλλού! Ο Boris είναι από το Ισραήλ και ξέρει Ελληνικά.


Gelfand- ΟΟΟ! Γεια σου, φίλε μου Άγγελε! Τι κάνεις;
Kesaris - Γεια σου Boris, είμαι μια χαρά! Μόλις κέρδισα μια ενδιαφέρουσα παρτίδα με τα μαύρα και μάντεψε σε ποιο σύστημα…
Gelfand – Μην μου πεις ότι κέρδισες με την αγαπημένη μου βαριάντα, αυτή της σικελικής Najdorf!
Kesaris – Μα ναι φυσικά με αυτήν κέρδισα! Η δουλειά που έχουμε κάνει μαζί αλλά και με τον Γιάννη έφερε τελικά καρπούς!
Gelfand – Γιάννης; ΟΟΟ! Τον Παπαγεωργίου εννοείς! Εδώ στο Ισραήλ είναι πολύ γνωστός ο Γιάννης και όλοι τον αγαπάμε! Βέβαια λίγο υπερβολικός με τα αλογάκια αλλά οκ… οκ…

Gelfand- Γνωρίζω ότι έχει βοηθήσει και τον Vasili Ivanchuk να γίνει αυτός που είναι… Οι φωτογραφίες σου άλλωστε τα λένε όλα!
Ας μην χάνουμε άλλο χρόνο ανυπομονώ να μου δείξεις την παρτίδα σου!


















KesarisBoris ήρθε η ώρα να μου δείξεις και την δική σου παρτίδα. Πολύ ωραίες μανούβρες έκανες με τον βασιλιά σου. Ο βασιλιάς είναι ένα κομμάτι που ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει πώς να το χρησιμοποιεί. Μόνο μια παρόμοια παρτίδα μπορώ να θυμηθώ, παρόμοια με την δική σου… Την παρτίδα Illescas Cordoba – Andersson 1997 0-1.






Ο καλός ο παπαράτσι μπορεί να αποθανατίσει μια φωτογραφία από παντού και κάθε στιγμή…

Δεν υπάρχουν σχόλια: