Social Icons

Ανοιχτή πρόκληση!


Θα ήθελα να κάνω μια ανοιχτή πρόκληση προς τους Γιαννιώτες σκακιστές.
Σας προκαλώ σε αγώνα επίδειξης τέσσερις Γιαννιώτες εναντίων μου. Ο χρόνος σκέψης θα είναι κανονικός, δηλαδή 1,30 ώρα για όλη την παρτίδα, τριάντα δευτερόλεπτα για κάθε κίνηση κτλ… Όποιο κομμάτι πιάνουμε αυτό παίζουμε…
 Φυσικά εξαιρούνται όσοι είναι στην ομάδα αλλά δεν είναι από Γιάννενα και εξαιρείται και ο Νικόλας. Δηλαδή κάνω μια πρόκληση στους πιο «σκληροπυρηνικούς.
Αν δέχεστε μπορείτε να μου πείτε να το οργανώσουμε.
Πιστεύω ότι  θα χάσετε 4-0… Ή άντε μπορεί ο Μιχαήλ να κόψει καμία νούλα…

2 σχόλια:

mixail pappas είπε...

Όποτε θες και όπου θες!!! Αν κάποιος αρνηθεί δεν πειράζει κάθομαι εγώ σε 2 και 3 σκακιέρες άμα θες...
Αν δεν παίξεις όμως, θα σε συμβούλευα να μην έρθεις για καιρό στο σύλλογο μας, γιατι τον καθαρίσαμε και θα μας τον γεμίσεις πούπουλα...

Kesaris είπε...

Χαχαχαχαχαχα!!! Κρίμα που ασχολείσαι και με τις πιθανότητες… Εγώ δεν έχω κάτι να χάσω. Θα παίζω με τέσσερις έτσι και αλλιώς. Ενώ εσείς θα έχετε πολλούς «αδύναμους κρίκους»… Βγάζω σίγουρα ένα θετικό αποτέλεσμα.
Επίσης το να δέχεστε την πρόκληση είναι σαν να παραδέχεστε την ανωτερότητα μου και να πιστεύετε ότι μπορώ να το κάνω! Και φαντάσου ποιος περίμενα να δεχτεί πρώτος!! Χαχαχα…
Με οποιοδήποτε θετικό αποτέλεσμα υπέρ μου θα πρέπει να τρέξετε και να κρυφτείτε από τα Γιάννενα…
Θα έχει πλάκα πάντως. Σας έχω !