Social Icons

Ο γενναίος βασιλιάς 2!


Ο ρόλος του βασιλιά είναι διαφορετικός στο άνοιγμα και στο μέσο από το φινάλε. Στην αρχή του παιχνιδιού και κατά την διάρκεια αυτού πρέπει να τον έχουν καλά προστατευμένο, ενώ στο φινάλε έχει ενεργό ρόλο και μπορεί να δώσει διπλές απειλές!
Στην θέση του διαγράμματος παίζουν τα μαύρα και κερδίζουν!


Ο βασιλιάς επιστρέφει στο αρχικό του τετράγωνο και δίνει μια θανατηφόρα απειλή! Απειλεί τον πύργο και αν αυτός μετακινηθεί, ο αξιωματικός στο γ7 πέφτει.
Ο αντίπαλός μου δεν μπορεί να κάνει κάτι για να σώσει το κομμάτι του και έτσι πείρε την σωστή απόφαση να εγκαταλείψει την μάχη.

7 σχόλια:

mixail pappas είπε...

Αναρωτιέται κανείς γιατί υπάρχουν τα ε7-ε6-ε5;;; Έλεος...
Προφανώς ο μαύρος δεν είχε το θάρρος να μας δείξει όλη την παρτίδα...

Kesaris είπε...

Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν οι περισσότεροι για τα τριπλωμένα πιόνια αλλά είναι το ίδιο στρατηγικό στοιχείο όπως και τα διπλωμένα. Το εξηγεί ο κ. Γρίβας στην σκακιστική βίβλο στην σελίδα 211.
Βασικά δεν είναι τριπλωμένα. Είναι ένα πιόνι επιπλέον!
Θέλει φαντασια για να το κάνεις και μπορώ να πώ ότι είναι ο δημιουργός της εικώνας...
όσο για την παρτίδα δεν την είχα δημοσιέυσει γιατι τα λευκά χειρίστικαν χάλια την επίθεση.
και δεν έκριψα τίποτα. Εγώ την έδωσα για δημοσίευση αλλού...
Δεν είμαι τέτοιος... Άμα κάνω λάθος θα πώ έκανα λάθος.
και συγνώμη που όταν μου δόθικε η δυνατότητα νίκης στην παρτίδα το εκμεταλέυτικα και κέρδισα! Σε αντίθεση με τα λευκά που είχαν πολλές και δεν αξιωμποίησαν καμία!

mixail pappas είπε...

Έχεις γίνει απλά ο περίγελος όλου του κόσμου... Το μπλογκ σου (και όχι μπλοκ,μποκ όπως το ονομάζεις στα άρθρα σου) έχει καταντήσει το άντρο της αλαζονείας σου.
Τα θέματά του έχουν ως μοναδικό σκοπό την κάλυψη της φυσικής σου ανασφάλειας, για το μέτριο σκάκι που παίζεις.
Ο Παπαθανασίου απέδειξε στην πράξη, ότι είναι τουλάχιστον μια κλάση ανώτερος παίκτης από εσένα και το καταλάβαμε όλοι.
Επίσης, όλοι γνωρίζουμε την αξία παικτών όπως του Άλκη Συγκούνα (πρωταθλητή βορειοδυτικής Ελλάδος)
στον οποίο μίλησες με απίστευτη αναίδεια στο facebook και επίσης του Γιάννη Παπαγεωργίου που χλέυαζες στο σύλλογο, για τα ατυχή αποτελέσματά του σ' αυτό το τουρνουά, αγνοώντας ότι μίλαγες με έναν παίχτη ο οποίος σε κερδίζει άνετα και blind! Να σου θυμίσω ότι ο Γιάννης, αποδέχθηκε ισοπαλία από σεβασμό και μόνο στον πρωταθλητή Ελλάδος, στο σιμπουλτανέ που δόθηκε πριν μερικές μέρες. Το σιμπουλτανέ αυτό είναι το σημαντικότερο σκακιστικό γεγονός που έγινε στα Γιάννενα τα τελευταία χρόνια, αλλά εσύ δεν έγραψες τίποτα. Αναρωτιέμαι αν έκανες εσύ νούλα με τον κ. Μπανίκα τι θα έκανες;
Τέλος θα σου πρότεινα να αλλάξεις για τους παραπάνω λόγους το όνομα του μπλογκ σου από "σκάκι στα Γιάννενα" σε "Κέσαρης" για να μπορούμε να σε αγνοούμε.

Alexandros Benatsis είπε...

Πώς λέγεται αυτός που τα βάζει με ένα δεκατετράχρονο παιδί; Πώς λέγεται αυτός που χρησιμοποιεί το σάιτ του για να προσβάλλει τους συμπαίχτες του; Πώς λέγεται αυτός που θεωρεί ότι το σημαντικότερο γεγονός για το "Σκακι στα Γιάννενα" είναι το περήφανο Ρε8 σε μια παρτίδα του και όχι το ότι δυο παίχτες της τοπικής ομάδας έκαναν ισοπαλία με τον πρωταθλητή Ελλάδας και μάλιστα ο ένας παραλίγο να τον κερδίσει;;;

Kesaris είπε...

Ρωτάω εγώ απλά. Γιατί αν είναι τόσο καλύτερος ή έπαιξε τόσο καλύτερα από εμένα, γιατί τελικά έχασε;

Τον Γιάννη τον εκτιμώ ως άνθρωπο και ως σκακιστή. Σε καμία περίπτωση δεν τον χλεύασα! Τον Γιάννη τον πειράζω και έχω κάθε λόγο να τον πειράζω. Με έχει πειράξει και αυτός άπειρες φορές στο παρελθόν και τον πειράζω κυρίως λέγοντας ατάκες του!

Φυσικά δεν κρύβω κανένα γεγονός! Ήμουνα ο πρώτος που είπα ότι θα γίνει το camp στα Γιάννενα. Απλά δεν είχα χρόνο να το ανεβάσω το υλικό και ψάχνω να βρω την συνέντευξη που έδωσε ο πρωταθλητής στα τοπικά κανάλια.

Μηχαίλ σου συνιστώ να προσέχεις τι λες και πότε το λες. Αν δεις την διεύθυνση του Μπλοκ πάνω - πάνω λέει http://kesaris.blogspot.com/2011/05/2.html Άρα έχει αποκλειστικά το όνομά μου! Αν δεν θέλεις να μπαίνεις εδώ δεν σε υποχρέωσε κανένας…

Αλ καταρχήν χρωστάς ένα λεξικό!
Ο Άλκης είναι καλός παίχτης και έχει καταφέρει αρκετά πράγματα. Όμως δεν νομίζω ότι ασχολείται πολύ με το σκάκι ή δεν διαβάζει αρκετά. Δηλαδή πιστεύω ότι θα μπορούσε να πετύχει πολύ περισσότερα πράγματα στο σκάκι. Στην παρτίδα μας έπαιξα πολύ καλύτερα και αυτός είναι ο λόγος που κέρδισα.
Δεν τα βάζω με κάποιον απλά δημοσιεύω παρτίδες. Περισσότερο για πείραγμα. Και πραγματικά σας πειράζει πολύ και αυτό είναι το καλύτερο!
Δεν έχω σκοπό να προσβάλω κανέναν και δεν είναι αυτή η επιδίωξή μου. Αν έχω προσβάλει κάποιον, έγινε άθελα μου και ζητώ συγγνώμη!

Βασικά θέλω να σας ρωτήσω πώς νιώθετε τώρα που δημοσίευσα διάφορα άρθρα για τον σιμουλτανέ με φωτογραφικό υλικό. Πιστεύετε ότι δεν τα είχα; Πιστεύετε ότι δεν θα τα έδειχνα;
Μια απλή ανάρτηση για το μπλοκ μου παίρνει περίπου μια με δύο ώρες. Είναι αρκετά σημαντικός χρόνος!
Και επίσης περίμενα να δημοσιοποιήσει κάτι ο κ. Τσιούρης στην εφημερίδα πριν βάλω και εγώ τις παρτίδες εδώ.

Kesaris είπε...

Όσο για την παρτίδα μου και το Ρε8 έχω να πω την φανταστική ατάκα του Σεφερλή!

Εμένα μου άρεσε! Και γι’ αυτό την δημοσίευσα! Και μπράβο μου που έπαιξα αυτή την κίνηση!

Alexandros Benatsis είπε...

Κατ'αρχάς, δεν χρωστάω εγώ αλλά η πανελλήνια ένωση φιλολόγων! Απ'ότι θυμάμαι όμως δεν σου χρωστάει λεξικό αλλά μια γραμματική και ένα συντακτικο!
Είναι εντελώς αστείο να ρωτάς πως νιώθουμε που έβαλες τις παρτίδες, αφού σου είπαμε εμείς πρώτα! Κανένας απο μας δεν είναι 10 χρονών για να πείθεται με τέτοιου είδους δικαιολογίες και επιχειρήματα! Φυσικά, δεν τα γράφω όλα αυτά για να ασκήσω κριτική στην θεματολογία του μπλογκ σου, δεν με ενδιαφέρει καθόλου κάτι τέτοιο. Απλά επισημαίνω το αυτονόητο: ότι δηλαδή με αυτά που γράφεις, προκαλείς. Δεν αναφέρομαι μόνο στα τελευταία, αλλά σε μια σειρά άρθρων και εδώ και στο fb. Δεν είναι δυνατόν να σκεφτεί κανείς ότι υπάρχει φιλική προδιάθεση σε όλα αυτά, δεδομένου του εριστικότατου τόνου και ύφους που σε διακρίνουν. Εσύ βέβαια, μπορεί να έχεις τις καλύτερες πρόθέσεις, αλλά δυστυχώς αυτό δε φαίνεται.