Social Icons

Υπέροχα νέα!

Η σειρά μαθημάτων από τον γκρανμέτρ και προπονητή σκακιού, κ. Ίγκορ Σμίρνοβ, διατίθεται τώρα και στα Ελληνικά! Είμαι αρκετά χαρούμενος που κατάφερα να ολοκληρώσω την μετάφραση του πρώτου DVD για τον τρόπο σκέψης. Μπορείτε να διαβάσετε μια αναλυτική περιγραφή εδώ.
Στο προσεχές μέλλον θα μεταφράσουμε και τις υπόλοιπες σειρές μαθημάτων στα Ελληνικά, ως τότε κάντε υπομονή!

Παρακάτω έχω μεταφράσει ένα άρθρο που δημοσίευσε σήμερα ο Σμίρνοβ. Μιλά για μία ειδική προσφορά! Μην την χάσετε…

© 2011 REMOTE CHESS ACADEMY
Έχω αρκετά καλά νέα για σας. Παρακαλώ, διαβάστε αυτήν το άρθρο μέχρι το τέλος για να τα μάθετε όλα.
- = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - >
Κατ' αρχάς, έχω αρχίσει να μεταφράζω τις σειρές μαθημάτων μου σε άλλες γλώσσες. Πολλοί άνθρωποι με ρώτησαν γι’ αυτό, και είμαι ευτυχής να σας παρουσιάσω τα πρώτα αποτελέσματα.
Τώρα μπορείτε να πάρετε τη σειρά μαθημάτων  "τα μυστικά των γκραμέτρ"  στην ελληνική  γλώσσα, από εδώ -- > http://chess-teacher.com/greek-gms#oid=1027_9
Εάν έχετε ήδη την αγγλική εκδοχή, μπορείτε να πάρετε το βιβλίο στην Ελληνική γλώσσα έναντι μιας μικρής αμοιβής: LINK
Η Ιταλική  εκδοχή "τα μυστικών των γκρανμέτρ" έρχεται σύντομα ενώ και άλλες γλώσσες θα είναι επίσης διαθέσιμες στο μέλλον.
 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=->


Σήμερα είναι τα γενέθλια του σκυλιού μου. :) Όταν δημιουργώ μια νέα σειρά μαθημάτων βρίσκεται πάντα κάπου γύρω και έτσι έχει "κάποια σχέση" με τις σειρές μαθημάτων μου.
- = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - >
Θα επιθυμούσα να μοιραστώ την καλή μου διάθεσή μαζί σας και γι’ αυτό θα υπάρξει  έκπτωση 20%  σε όλες τις σειρές μαθημάτων μου κατά τη διάρκεια των επόμενων  3 ημερών.
Εδώ είναι ο κατάλογος των διαθέσιμων σειρών μαθημάτων:
 http://chess-teacher.com/package#oid=1027_8
–> Όταν αρχίζετε μια διαδικασία πληρωμής μέσω 2Checkout (πιστωτική κάρτα, PayPal), παρακαλώ, δείξτε τον κώδικα έκπτωσής σας:  REDUCE
Κατόπιν συνεχίστε τη συνηθισμένη διαδικασία πληρωμής. 20% από την τιμή θα αφαιρεθούν αυτόματα.
–> Επίσης μπορείτε να κάνετε μια πληρωμή μέσω Western Union. Καταβάλετε το 80% της τιμής και δείξτε τον κώδικα έκπτωσης (REDUCE) από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας σε εμένα.
Εάν ενδιαφέρεστε για μια από τις σειρές μαθημάτων μου, σας συστήνω να την αγοράσω αμέσως.  Η ειδική προσφορά θα λήξει πολύ σύντομα.
——————————————>
Υ.Γ. Θα επιθυμούσα να κάνω μια μικρή σημείωση για εκείνους που διαθέτουν όλες τις σειρές μαθημάτων μου ήδη. Μην θυμώνεται που δεν μπορέσατε να έχετε αυτή την ειδική προσφορά. Κερδίσατε κάτι πολυτιμότερο – χρόνο στη ζωής σας!  (χωρίς έξοδα σε ανώφελες προσπάθειες).
Εδώ είναι ένα ρητό του Mikhail Tal: "Ο χρόνος (που δεν έχουμε), είναι πολυτιμότερος από το  υλικό (που έχουμε ή μπορούμε να κερδίσουμε)."

© 2011 REMOTE CHESS ACADEMY

Δεν υπάρχουν σχόλια: