Social Icons

Κοίτα όλη την σκακιέρα!


Αρκετές φορές οι σκακιστές επικεντρώνονται μόνο σε ένα σημείο της σκακιέρας, μόνο στην μεριά που κάνουν επίθεση ή στον χώρο όπου υπάρχουν επαφές κομματιών, ξεχνώντας την υπόλοιπη σκακιέρα. Κοιτάνε δηλαδή το δέντρο και χάνουν το δάσος… Θέλω να πω ότι όταν επικεντρωνόμαστε σε ένα σημείο της σκακιέρας είναι συνήθως εύκολο να χάσουμε κάποιο τακτικό χτύπημα από την  άλλη πλευρά.
            Στο διάγραμμα αριστερά βλέπετε μια παρτίδα μου από το διαδίκτυο. Έχω τα μαύρα κομμάτια και είναι η σειρά μου να παίξω. Εσείς τι θα κάνατε;
            (Βαθμός δυσκολίας: Μεσαίος προς δύσκολος)


            Όταν κάποιος θυσιάζει ένα πιόνι, ακόμη και αν είναι στο άνοιγμα, πρέπει να παίξει ενεργητικά και να βάλει απειλές. Στην 14 κίνηση δεν πρόσεξα αρκετά και τοποθέτησα σε λάθος σημείο την βασίλισσα μου. Έτσι δημιουργήθηκε ένα "κυκλοφοριακό κομφούζιο" στα κομμάτια μου και δεν είναι τυχαίο που τα λευκά μπορούν να αποκτήσουν πολύ καλύτερη θέση.
            Όμως βρήκα ένα ενδιαφέρον τακτικό χτύπημα ενάντια στον αντίπαλο βασιλιά. Τα λευκά έφαγαν και το δεύτερο πιόνι σαν να μην συμβαίνει τίποτα και τότε ήρθε η τιμωρία!
            Παρακολουθήστε την συνέχεια της παρτίδας.



Δεν υπάρχουν σχόλια: