Social Icons

Πώς να φτιάξετε ένα δωρεάν λογαριασμό e-mail


Εδώ και δύο περίπου χρόνια ψάχνω πώς να φτιάξω ένα ωραίο μικρό εισαγωγικό βίντεο, το οποίο θα προλογίζει τα μαθήματα. Εδώ και δύο μέρες δουλεύω πυρετωδώς πάνω σε ένα πολύ συγκεκριμένο Intro και τελικά οι προσπάθειές μου απέδωσαν!

Με μεγάλη μου χαρά σας παρουσιάζω το νέο μάθημα «πώς να δημιουργήσετε έναν ηλεκτρονικό λογαριασμό e-mail». Επίσης θα δείτε πώς ακριβώς πώς να γραφτείτε στην δωρεάν λίστα μαθημάτων μου, η οποία βρίσκεται πάνω αριστερή γωνία του μπλογκ μου.
Φυσικά θα ακολουθήσουν και άλλα μαθήματα τα οποία θα έχουν ως κύριο θέμα το σκάκι. Σκέφτομαι να δημιουργήσω μια σειρά από:

  • Παγίδες στο άνοιγμα
  • Συστήματα για παιχνίδια Blitz (γρήγορο σκάκι)
  • Επίθεση / επιθετικές παρτίδες
  • Εύκολες σπουδές

Φυσικά μπορείτε να μου στείλετε τις απορίες σας πάνω σε ένα σκακιστικό θέμα και να μου προτείνετε να φτιάξω κάποιο συγκεκριμένο μάθημα. Μπορείτε να στέλνετε τις απορίες σας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας η οποία βρίσκεται εδώ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: