Social Icons

Κερδίστε εύκολα ( Μέρος 2)


Αύριο Δευτέρα 24/Οκτοβρίου ο Ι. Σμίρνοβ θα βγάλει τη νέα του σειρά μαθημάτων για το ποζιτιονέλ παιχνίδι. Υποσχέθηκε ότι οι πρώτοι 100 που θα του στείλουν e-mail θα λάβουν δωρεάν τη σειρά μαθημάτων για να την μελετήσουμε 2-3 εβδομάδες! Είναι μια προσφορά που δεν πρέπει να χάσετε…
Επίσης θα μπορείτε να του στείλετε τις ερωτήσει και τις απορίες σας με σκοπό να φτιάξει πέντε επιπλέον βιντεάκια και να τις επεξηγεί! :-) Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να γραφείτε απλά στο newsletter, δηλαδή να συνδεθείτε εδώ και να βάλετε το e-mail σας στο κουτάκι που θα εμφανιστεί δεξιά. Αν δεν θέλετε να λαμβάνετε αυτά τα e-mail στο μέλλον θα μπορείτε να ξεγραφτείτε πολύ εύκολα.




Η επίσημη σελίδα του Σμίρνοβ βρίσκετε εδώ.
Δοκίμασα αυτά που είπε ο δάσκαλος και έχω την χαρά να σας παρουσιάσω μερικές νίκες μου ενάντια σε επιθετικούς παίχτες!


Ακολουθεί μια παρτίδα όπου έπαιξα με έναν επιθετικό παίχτη, τυπικό παίχτη συλλόγου, ο οποίος έπαιξε «τυφλοσούρτη»… Δηλαδή κλείνει το κέντρο, κάτι που ήθελα έτσι και αλλιώς, και ξεκινάει μια επίθεση στο βασιλιά μου χωρίς να αναπτύξει σωστά τα κομμάτια του.
Στην κίνηση 21 έχουμε ίσο υλικό…
Στην κίνηση 27 έχω επιπλέον ένα πύργο, έναν αξιωματικό και δύο πιόνια. Τι έχει για αντάλλαγμα; Μια βασίλισσα που δίνει 2-3 σαχ!
Στην κίνηση 39 έχω επιπλέον μια βασίλισσα, ένα πύργο και δυο πιόνια…Τελικά έχασε την παρτίδα.


Σε άλλη παρτίδα είπα να δοκιμάσω την Γαλλική που λέει ο δάσκαλος στο βίντεο… Κέρδισα απίστευτα εύκολα ένα επιθετικό παίχτη…


Μια ακόμη παρτίδα που κέρδισα πραγματικά χωρίς να κάνω τίποτα!!! Απλά είχα χώρο και έκανα μανούβρες με τα κομμάτια μου… :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: